Már egy egyszerű G osztályú Mercedes is egy kisebb vagyonba kerül, de a katonai modellből kialakított hatkerekű AMG változatnál manapság aligha lehet drágábban Mercedest vásárolni. Így nagyszerű kiegészítője lehet az ujjnyi vastag aranyláncoknak.
A G 63 AMG 6x6-ból nem gyártanak sokat: mindösszesen 30 példány készül az extrém terepjáróból. Alighanem a kis sorozatnak is köszönhető, hogy egy-egy példány nettó árát 379 ezer euróban, azaz 113,5 millió forintban határozták meg. Ehhez persze még hozzájön a helyi ÁFA, ami itthon 27% - így a hatkerék-hajtású óriás ára itthon 144,2 millió forint lesz. Ezért persze jó sok Mercedes jelvényes vasat kapnak a majdani vásárlók, hisz az autó üresen is majdnem 3,8 tonnát nyom.
A hatkerék-hajtású Mercedes egyébként gyakorlatilag mindenütt elmegy, ahol autóval akár elméletileg lehetséges, de ez nem is csoda. Az 5,5 literes, 536 lóerős biturbó V8-as kőkemény terepjáró-hajtáslánchoz csatlakozik. Öt zárható differenciálmű segíti a mindenkori optimális tapadás megtalálását, a szükséges hasmagasságról a portálhidas futómű-kialakítás gondoskodik, a 37 hüvelykes kerekekre illeszkedő terepgumik nyomása pedig menet közben is változtatható.
Annak ellenére, hogy tökéletes terepjáró, a hatkerekű Mercedes munkagépnek nem alkalmas – ahhoz túl drága és igényes belső kialakítású – viszont státusszimbólumnak tökéletes, különösen azokban a körökben, ahol a méret az elsődleges szempont. Néhány bigfootot, és luxuskivitelű kamiont kivéve ezen a téren nincs ellenfele.