Az Onyx egy ír tuning cég, amely a luxusautók átépítésével szerzett népszerűséget az elmúlt években. Munkáira elmondható, hogy bár a teljesítményhajszolásban nem mennek el a végletekig, egy-egy autó karakterét alaposan és jó stílusérzékkel gondolják újra. A stílus és a teljesítmény egy ésszerű egyensúlyára törekednek, és ezen felfogásban készítették most el új csomagjukat, a GTX-szet, ami a Bentley Continental GT-ből csinál jó kiállású, izmos bálnát.
Kár is volna felsorolni az aerodinamikai módosításokat, amik a bevett sémát követik, de – az ilyen munkáknál kötelező elemmé lett LED-ek, a masszívhatású küszöbök és az átszabott lökhárítók mellett – a teljesen újragondolt kerékjárati ív az az alá szorított huszonkét colos felnikkel mindenképp említésre méltó. Ahogyan az is, hogy a sportos kiállás nem csupán az optikai tuning eredménye: a GTX tíz milliméterrel ül mélyebben a gyári GT-nél.
Az ikerturbós V8-ashoz is hozzányúltak, így annak teljesítménye a GT Speedének közelébe, 600 lóerő fölé ment. Ez a száz lóerős plusz négy másodperc alá vitte a közel két és fél tonnás luxusautó nulláról százas sprintjének idejét, hat tized másodpercet javítva ezzel az alapmodell eredményén.
A csomag egyelőre annyira friss, hogy még éppen csak a bejelentésén van túl az Onyx, így sem az ára, sem a teljesítményfokozás háttere nem ismert. Az ír tunereknek egyébiránt nem jelentett újdonságot a Continentallal dolgozni. Korábban az első generációhoz is csináltak egy csomagot. A GTO néven készült kit megjelenésében szolidabb volt ugyan a GTX-nél, de annál nem álltak meg 660 lóerőig.