Amíg itt, Európában az új Dacia Dustert várjuk, addig Indiában elkezdődött a SUV Nissan-változata, a hétülésesként is kapható Terrano forgalmazása.
Magyarország legkelendőbb szabadidő-autója olcsóságával már a brit piacon is kitaposta az utat a Daciának, a román gyökerű autógyárat koordináló Renault pedig egy ideje már Indiában is jól üzletel vele. Ott eddig Renault-ként árulták SUV-jüket, de Terrano néven, a Nissan márkajele alatt fut majd tovább, és ahogy eddig, úgy ezután is csak kevés módosítással fog eltérni a Dustertől. Kívülről leginkább a nissanos orr szembetűnő az autón, belül azonban már több jelét találni az ázsiai piacos takarékosságnak.
Az indiai Duster egyik furcsasága, hogy igény szerint kérhető hat- illetve hétüléses változatban is, de nem úgy, ahogyan az Európában megszokott. A Terrano hatodik és hetedik ülése a csomagtérbe szerelhető, a menetirányra merőlegesen. Ez a kivitelezési szabadság sokat elárul az ország közlekedéskultúrájáról, az pedig még inkább, hogy e két üléshez a komfort mellett a biztonsági övet is nélkülönözniük kell majd az itt ülőknek.
A Nissan Terrano motorkínálata egyelőre szolidabb a Dusterénél: kezdetnek egy 109 lóerős 1,6 literes benzinessel, és kétféle 1,5 literes dCi turbódizellel kezdik el árulni Indiában.