A Nissan 2014-re megszerezte az 56-os garázst Le Mans-ban: ahogy korábban a DeltaWinggel, jövőre az új ZEOD RC-vel is versenyen kívül indulhat az autó.
Bár a DeltaWinggel szakított a Nissan, a különleges, nyílhegy-forma autók tervezőjét leszerződtették, így lehet, hogy az új autó épp olyan, mint az elődje, csak zárt, és fehér. Ez utóbbi azért sem lényegtelen részlet, mert a korábbi prototípusnak épp a fekete szín lett a végzete – egy másik versenyző egyszerűen nem vette észre a 24 órás verseny éjszakai szakaszán.
Az autó különlegessége azonban nem a formája vagy a színe, hanem a különleges hajtáslánca. Az 1,6 literes turbómotor ugyan megmaradt, de a Nissan Leaf villamos hajtásának egy változatát is megkapta. Így a sofőr választhat, hogy elektromos üzemben, vagy a benzinmotorral kíván-e haladni. A gyáriak szerint így ez lesz az első autó, amely a több mint 13 kilométeres Le Mans-i pályát képes lesz tisztán elektromos hajtással, versenytempóban végigszáguldani. Emellett azt is állítják, hogy az autó végsebessége meghaladja a 300 km/h-t, és gyorsabb lesz, mint az LM GTE kategória autói.
A Nissan számára azonban nem a verseny a lényeges, hanem hogy Le Mansban felhívhatja magára a figyelmet, lényegében anélkül, hogy egy ütőképes versenyautót kellene kiállítania. Talán az sem túlzott állítás, hogy a különleges formájú gépre legalább ugyanannyian lesznek kíváncsiak, mint az Audi, Toyota és a Porsche győzelemre esélyes autóira.