Puma: borzasztó óriás 240 milláért
Egy bizonyos Dr. K. Yauabian agyszüleménye az az elfajzott szerzet, amelyet a Los Angeles Auto Show egyik sarkában állítottak ki. A Puma típusjelzés az egyik legfurcsább autót takarja, amit valaha láttunk: mintha egy szokványos kabrió alsó felét megkültdék volna néhány száz bar nyomással, amitől az teljesen véletlenszerű helyeken felfújódott volna.
A metálkék jelenség mellett nehéz csak úgy elmenni, viszont alig tudni róla valamit. Már az arányai is képtelenek: 6,15 méter hosszú, viszont csaknem személyautósan alacsony. Ugyanakkor 1,1 méter átmérőjű és több mint fél méter széles, ballonos terepgumikon áll, belül nagyjából akkora mint egy kisebb négyüléses kabrió, az orra keskeny és olyan, mint egy 1990-es évekbeli átlagautóé, a fara viszont széles és elfolyó formájú, krómkeretes lámpatestekkel. Ránézésre olyan, mintha több darabokra fűrészelt játékautót próbált volna nagy gyurmadarabokkal összedolgozni egy hat évesnél nem idősebb gyerek, majd a végeredményt valaki életnagyságban megvalósította volna.
A meglepő jármű egyébként működik: egy 7 literes, 505 lóerős, alighanem Corvette-ből származó V8-as benzinmotor hajtja, és a tervező állítása szerint 5,9 másodperc alatt gyorsul százra. A legviccesebb azonban az, hogy Youabian doktor állítólag arra számít, valaki megveszi az autóját, méghozzá 1,1 millió dollárért. Persze nehéz elképzelni, hogy valaki ezért a gépért pénzt adna, különösen ennyit, hacsak nem azért, hogy minden reggel felvidítsa magát a látvánnyal. Bár annyira nem is érdekes az elcseszett gumimatrac-forma, hogy ne lehessen megunni egy-két nap nézegetés után.