Az idén januárban bemutatott új RS7-essel az Audi határozott lépéssel beállt az M6 Gran Coupé és a CLS 63 AMG mellé sportos óriáskupé-fronton. A Mercedes akkor egy kevéssel lelépte őket lóerőben, az Abt csomagjaival azonban visszavágnak.
A legismertebb Audi specialista két csomaggal jött elő az ünnepek előtt. Mindkettő az RS7-est erősíti tovább, amire új kipufogórendszert adtak és megpiszkálták a motorvezérlőegységét. A szolidabb csomag tömör egyszerűséggel a Power kit nevet kapta, és 666 lóerőt hoz ki négyliteres biturbós V8-ból. Ez 106-tal több, mint amire az alap RS7 képes. Ezzel párhuzamosan engedtek egy keveset a leszabályzáson, ami a gyári Dynamic csomagnál 280 kilométer/óra volt, itt pedig 300 lett a plafon.
A Power S a brutálisabb változat. Ennél a nyomaték 25 százalékkal nőtt: 700-ról 880 Nm-re, a teljesítmény pedig kerek 700 lóerő. Egy ilyen erős négyajtós még a német autópályákra is felesleges, ahogy tovább húzni a leszabályzást is értelmetlen, de a profi tunerek ennél 320 km/óráig emelték.
Vizuális szempontból az új RS7-tel az Abt nem sokat törte magát. Tekintve, hogy a gyári változat sem visszafogott, nem kellett megerőltetni magukat, hogy a külsőt párhuzamba hozzák az autóban rejlő erővel. Egyetlen merész megoldásuk a szénszálas hátsó légterelő elem hátul, ezenfelül legfeljebb az Abt felnik és a néhány Abt plakett éreztetik, hogy ez mégsem az a mezei 560 lovas változat.