A Subaru új nagykocsija vizuálisan sokkal kellemesebb látványnak tűnik, mint jelenleg futó elődje, csak a hosszú első túlnyúlás ront az összképen – ez azonban aligha a formatervezők bűne.
Az idő előtt nyilvánosságra került gyári fotók tanúsága szerint a Subaru a legújabb Legacyval sem próbálja felforgatni a középkategória formai divatját, inkább visszafogottan elegánsra vették a figurát. Ahogy mostanság divat, egy kicsit határozottabbak az autó élei, mint korábban, és eltűntek a vaskos sárvédőívek is. A tető és az oldalablakok vonala valamivel könnyedebb, lendületesebb, az első fényszórók alacsonyabbak, az új, hatszögletű hűtőmaszk egyszerűbb és karakteresebb, mint volt. Az egyetlen részlet, ami elrontja az amúgy kellemes összképet, hogy az első kerekek ismét igencsak hátra kerültek. Ez persze az alapvetően változatlan padlólemez hibája: a hosszában beépített bokszermotor és az előtte elhelyezett gyűrődési zóna valószínűleg ekkora első túlnyúlást ad ki.
Belül is kellemesen visszafogott stílusúnak tűnik az autó. Középen kevésbé lóg ki a középkonzol, és úgy néz ki, egyszerűbb is a kezelői felület, mint volt, a jobb oldal kialakítása viszont az előző generációéra emlékeztet. Műszaki szempontból nem várható nagy meglepetés: a 2 és 2,5 literes, négyhengeres benzines bokszermotorok biztosan bekerülnek majd, ahogy az európai változatba a kétliteres turbódízel is. Nyilván marad a szimmetrikus összkerék-hajtás és a hatfokozatú váltók is, az egyetlen újdonság az 1,6 literes turbómotor lehet, amely jelenleg még fejlesztés alatt áll a Subarunál.
Az új Legacyt először Észak-Amerikában, pontosabban az áprilisi New York Auto Show-n lesz látható, Európába azonban csak később – várhatóan az ősz folyamán – érkezhet meg.