2014.02.11. 15:01

Az Octavia kombi változatából alakították ki a terepjárós fazonú Scout változatot, amely kemény terepre nem való, földútra, hóba, nedves aszfaltra annál inkább.

Már az előző Octaviából is készült efféle, fél-terepjáró változat, és úgy néz ki, bevált a recept, hisz most ismét bemutatták, ezúttal a harmadik generáció alapjain. A legfontosabb eltérés a többi Octaviához képest a Haldex 5 rendszerű összkerék-hajtás és a 3,3 centivel megnövelt hasmagasság. Ennek legalább egy része nyilván a nagy kerekekből adódik, hisz a Scout 17 hüvelykes felniket kap. A fekete műanyagperem végigfut az autó alján, illetve a sárvédőíveken, csak az első és a hátsó lökhárítóban szakítja meg egy-egy fémszínű betét.

A műszaki tartalommal kapcsolatban egyelőre elég szűkszavú a Skoda: csak annyit tudunk biztosan, hogy kétféle dízelmotor és egy benzines négyhengeres lehet majd választani. Ez a kis titkolódzás persze érthető – valamit nyilván a Genfi Autószalonon esedékes világpremierre is hagyni kellett.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.