A New York-i autószalonon végre hivatalosan is bemutatták az új Honda HR-V-t, és ahogy sejtettük, minimális az eltérés a japán belpiacos Honda Vezelhez képest.
Mindössze az első lökhárító, a maszk és a visszapillantó tükrök különböztetik meg a HR-V-t a Vezeltől, illetve a fotók alapján a hasmagasság, de az alapkarakter nem változott: felnőttesnek néz ki a Honda apró szabadidőautója, komolyabbnak, mint a kategóriatárs Juke vagy akár az Opel Mokka.
A HR-V egyébként a meghökkentő helykínálatáról elhíresült Jazz padlólemezére épül, és a Honda azt ígéri, hasonlóan praktikus lesz a kis terepjáróféleség is. A tank ugyanúgy az első ülések alatt van, és a hátsó ülés is ugyanúgy fel, illetve lehajtható, mint a kistestvérben. Úgy tűnik, a Honda a konkurensektől eltérően nem a vakításra, hanem a belső értékekre koncentrált, és ezzel lehet, hogy tényleg meg tudja majd különböztetni magát a versenytársaktól.
Egyelőre csak tippelni tudunk, hogy nálunk milyen motorok kerülnek a HR-V-be, de valószínű, hogy a Civic 1,4-es benzinese mellett az új 1,6-os dízelt is beleteszik, amellyel minden esélye megvan a sikerre.