A vártnál nagyobb a kereslet a BMW első, és jelenleg egyetlen elektromos hajtású autójára, az i3-asra. A talpig szénszálas ötajtós piacát az Egyesül Államokban mutatkozó igény húzta fel, emelnek a termelésen.
Napi hetvenről százra emeli a BMW az i3-as napi termelési számát, hogy megfeleljen az USA-ban kialakult keresletnek. Az i-sorozat kisautójára eddig összesen több mint tizenegyezer megrendelés érkezett, de a BMW mostanáig mindössze ötezret tudott legyártani belőle. Hosszú a várólista, ami mindenképp örvendetes egy ilyen presztízsmodell esetén. Harald Krüger, a BMW igazgatótanácsának tagja ezzel kapcsolatban tényként beszélt arról, hogy a modellnek Amerikában lesz a legnagyobb piaca.
Az i3-as gyártása egyébiránt Lipcsében folyik. Az itteni üzeme fejlesztésébe 400 millió eurót ölt a BMW az i-modellcsalád kedvéért. Az autóhoz emellett külföldön is készülnek alkatrészek, az alumínium váltóházat például egy békéscsabai cég gyártja hozzá. A szénszálak ennél jóval messzebbről, az egyesült államokbeli Moses Lake-ből, az SGL Carbon nevű vállalattól érkeznek. Ezt aztán Lipcsében préselik.