Néhány héttel ezelőtt szemfüles kémfotósok már meglesték a Ferrari következő dobását: az olaszok a Nürburgringen hajtották az XX-változatot. A gyári sportrészleg vezetője, Antonello Coletta már akkor megerősítette, hogy valóban dolgoznak az új modellen, és azt is hozzátette, hogy nem akarják túlszárnyalni a LaFerrari 963 lóerejét.
Most ráadásul úgy tűnik, hogy a hengerek számát is megfelezik: míg a LaFerrari hibrid hajtásláncába egy V12-est illesztettek, addig az XX-be a Forma-1-es istálló által használt 1,6 literes V6-oson alapuló motort építenek – turbóval.
Ezt a híresztelést alátámasztja az is, hogy korábban nemcsak a Nürburgringen, hanem Fioranóban is feltűnt a prototípus, melynek hangja a szemtanúk szerint is leginkább egy V6-osra emlékeztetett. Akkor azonban sokan még úgy hitték, az F1-es motort reszelgetik, vagy épen a Le Mans-i versenyre fejlesztenek.
A LaFerrari XX várhatóan 2015-ben érkezik – addig minden bizonnyal csöpögtetnek még információkat az olasz sportkocsiról. Így a bemutatóig minden bizonnyal az is kiderül, hogy igazak-e a V6-os bevezetéséről szóló értesülések.