Bár a bemutató még várat magára, a Mercedes láthatóan megpróbálja a korábban parkolópályára állított márkára irányítani a figyelmünket. Ennek érdekében megmutattak két, tesztelésre szánt prototípust, és hogy legyen valami konkrét látnivaló, egy csini kommentátor-lánnyal díszítették a kompozíciót.
Bár friss információ-tartalma alig akad a filmnek, azért megfigyelhető rajta néhány lényeges részlet. Az egyik, hogy a Fortwo nem lesz nagyobb, mint amilyen eddig volt, és az arányain sem változtattak sokat. Úgy néz ki, a harmadik generáció valamivel határozottabb, magasabb orr-részt kap, mint az elődje, de ebben nyilván szerepet játszanak a komolyabb biztonsági követelmények is. Az autó alapvető karakterén azonban nincs miért változtatni. A Toyota iQ eltűnése óta ismét egyetlen a maga kis piaci szegmensében, és ez valószínűleg már így is marad.
A négyajtós egy fokkal talán érdekesebb jószág. A típust a Renault Twingóval együtt fejlesztették, és ez látszik is az arányain. Ugyanolyan rövid orrú, hatalmas tengelytávú ötajtós kiskocsi. A maga 3,5 méterével a kategóriája egyik legkisebbje lesz, és azt állítják, hogy valóban kényelmesen elfér majd benne négy felnőtt, akár hosszabb távon is. Magán a filmen annyi látszik, hogy az új kisautó kanyarban sem dől igazán erősen, bár ez lehet a síkos sarkköri tesztpálya miatt is, ahol a kerekek előbb csúsznak meg, mint hogy a karosszéria dőlni kezdene. Úgy tudjuk, ez a modell is ugyanazzal a két motorral készül majd, mint a Twingo: az 1 literes, 70 lóerős háromhengeres szívómotorral, amely a Smart saját fejlesztése, és a Renaulttól átvett 900 köbcentis, 90 lovas turbómotorral, amellyel többek közt a Clióban is találkozhattunk.
Bár a két autó élő bemutatójára csak az ősszel kerül sor a Párizsi Autószalonon, ez a kis film is arra utal, hogy már a nyár folyamán számíthatunk a hivatalos internetes premierre.