Doktor Flex teremtménye: Cupster
Néha a legegyszerűbb megoldás a jó megoldás, különösen akkor, ha csupán egyetlen autót kell készíteni, hogy az idén se álljon üresen a Seat stand a Wörth-i tó melletti GTI találkozón. Ez afféle kötelező gyakorlat: kell valami, amin elálmélkodhat a nép, és mégsem kerül a gyárnak egy vagyonba. Lényegében nem kellett több a megvalósításhoz, csak néhány vágószerszám és krómozott fémcső, az eredmény mégis egész jó kiállású.
Az ötlet ugyanis az volt, hogy egy szép egyenes vonal mentén skalpolják meg az Ibizát. Így a szélvédő félmagasságú, hátrafele pedig egyre kevesebb marad az ablakokból. Hátul kialakítottak egy kis légterelőt az ablak helyén, az első ülések mögött két krómszínű bukóívet helyeztek el, és kapott egy elég feltűnő alufelni-garnitúrát az autó, de egyénként minden a gyári Ibiza Cuprából érkezett. Jó eséllyel a műszaki tartalom is – legalábbis erre utal, hogy az első féktrácsák egész nagy mértékben kitöltik a felni belső részét. Így valószínű, hogy az 1,4 literes, turbós négyhengerest is meghagyták, ami a maga 180 lóerejével egész tisztességes tempóval mozgathatja a lemetélt tetejű Seatot.
A gyáriak szerint ezzel az autóval ünneplik a Seat 30. születésnapját is, de az elsődleges feladata mégis az, hogy bámészkodókat vonzzon a gyári Seat standra az idei Wörtherseetreffenen, a VW csoport modelljei köré szerveződő óriási tuning-találkozón.