A japán mérnökök a Swift 1,2 literes alapmotorját reszelték tovább, amely így két lóerőt veszít a csúcsteljesítményéből, cserébe viszont nem csak a fogyasztása javul, de a nyomatékleadása is barátságosabbá válik.
A szívómotorok tulajdonságait nem egyszerű látványosan megváltoztatni teljes áttervezés nélkül, de a Suzukinál megtették az 1,2 literessel, amit csak lehetett. Az új motor a Dualjet nevet kapta, ami a hengerenkénti dupla befecskendezésre utal. Az új injektornak köszönhetően 11-ről 12-re növelhették a hengerek sűrítési arányát, ennek ellenére csökkent a maximális teljesítmény 93-ról 90 lóerőre. Ugyanakkor a csúcsnyomaték 118-ról 120 Nm-re emelkedett, és 4800-as helyett már 4400-as percenkénti fordulatszámnál jelentkezik, ami barátságosabb karaktert sejtet. A motoron kívül néhány más apróságon is változtattak a fogyasztás csökkentése érdekében, például egy centivel csökkentették a hasmagasságot, ami a légelenállás mérséklődését eredményezi, és hosszabb váltóáttételt alkalmaztak.
Mindezzel sikerült 4,4 literre csökkenteni a gyári fogyasztási adatot vegyes ciklusban, ami 0,5 literrel jobb, mint eddig. Az új motort egyelőre csak Nyugat-Európában vezeti be a Suzuki nyár közepén, de később teljesen leválthatja a jelenlegi 1,2 literes Swift motort – annak legalábbis nem látszik sok értelme gazdasági szempontból, hogy két, szinte azonos motort építsenek ugyanannak az autónak a különböző piacokra szánt változataiban.