Megkezdődött a Datsun On-do gyártása az oroszországi Togliattiban, ugyanabban a gyárban, amely évtizedeken át ontotta magából a Zsigulikat, Ladákat. A Renault-Nissan, amely nemrég vette át az üzemet az Avtovaztól, sokat vár az oroszok által, oroszoknak gyártott kis szedántól.
Az On-do nem más, mint a Lada Granta sebtében átfazonírozott, Datsun-emblémás testvére. A Renault-Nissan az oroszországi viszonyok felmérése után bölcsen úgy döntött, nem csapnak bele egyből egy teljesen új, saját tervezésű modell gyártásába, inkább egy meglévő típus átemblémázásával vezetik be a diszkontmárkaként újjáélesztett Datsunt.
A nissanosok természetesen erőteljesen sulykolják, hogy az On-do már az ő gyártási módszereikkel készül. A megfelelő minőség biztosítása érdekében külön oktatóközpontot hoztak létre, ahol a helyi munkaerőt betanítják a Renault-Nissan összeszerelési színvonalára. A Datsunt így aztán az oroszok számára elérhető külföldi autóként próbálják elsütni.
Ahhoz képest, hogy helyben gyártott autóról van szó, az On-do 329 ezer rubeles ára, ami mintegy 2,2 millió forintnak felel meg, nem tűnik kihagyhatatlan vételnek, ha például a hasonló méretű, nálunk kétmilliós alapáron forgalmazott Dacia Loganhoz hasonlítjuk, de ettől függetlenül hazai termékként vonzó lehet az oroszok számára.