Lassan két éve turnéznak a japánok a mindenki által kitörő lelkesedéssel fogadott LF-LC tanulmánnyal. Úgy tűnik, eldőlt, hogy szériamodell lesz belőle.
A Lexus európai alelnöke, Alain Uyttenhoven nyilatkozott a brit Autocarnak az LF-LC jövőjéről: 2016-ra szeretnék sorozatgyártásba vinni, mégpedig a lehető legkevesebb változtatással. Akio Tojoda, a cég elnöke állítólag ragaszkodik hozzá, hogy a szériamodell ugyanúgy nézzen ki, mint a tanulmány, és Uyttenhoven úgy fogalmazott, 90-100%-ban azt fogjuk látni két év múlva, amit az autószalonokon már körbejárhattunk.
Hogy a szédítő héj alatt milyen technika fog lakni, egyelőre csak találgathatunk. A közeli bemutató azt sejteti, hogy nem most kezdik el a fejlesztését – nem kizárt, hogy a BMW Z4 és a Toyota Supra közös platformját használják fel hozzá is, bár az LF-LC egy mérettel nagyobbnak tűnik, és magasabbra is pozicionálják, a Maserati Granturismo és a Mercedes S osztály kupé ellenfeleként. Egyesek úgy spekulálnak, hogy az LS rövidített padlólemezére épül majd, és megkapja az RC-F szívó V8-asát, valamint egy a márkához illő hibrid hajtásláncot.
Akárhogy is nézzük, az LF-LC, amely valószínűleg az LC nevet kapja majd szériamodellként, a szédítő LFA búcsúja után a Lexus csúcsmodellje lesz, és ha nem csúfítják el, ő lesz a valaha volt legszebb Lexus is.