Amikor a Mercedes kihozta az A45 AMG-t, mindenki kicsit hátrahőkölt a kétliteres motorkából kipréselt 360 lóerő láttán. A Väth-nél nem ijedtek meg a nagy literteljesítménytől: 425 lóerőre húzták fel a legkisebb AMG-t.
A Väth már többször sokkolt extrém teljesítményű autókkal, de 518 lóerő egy E Merciben vagy 680 egy G osztályban messze nem olyan rémisztő, mint a kis AMG tovább húzott változata. A V45 S-nek nevezett A Merciben ráadásul motoralkatrészek cseréje nélkül érték el a teljesítménynövekedést: a motorvezérlő elektronika optimalizálásának hívják a beavatkozást, ami mifelénk csak chiptuningként ismert. Kínálnak még változtatható hangú rozsdamentes kipufogórendszert, illetve állítható magasságú és keménységű sportfutóművet, meg persze órási, 19, illetve 20 colos kerekeket is, amelyekről kívülről is könnyebben felismerhető a Väth-féle A osztály.
Természetes, hogy a komolyabb gyártók mindig hagynak tartalékokat az újonnan kifejlesztett motorokban, de az A45 AMG-ről nem gondoltuk volna, hogy ekkora teljesítménynövelésre alkalmas. A kétszáz lóerő fölötti literteljesítmény még ma is húzósnak számít egy széria autóban, bátor dolog a Väth-től, hogy garanciát vállal a munkájára.