A Volkswagen fura gyereke, Wolfgang Dürheimer ismét megmutatta, mekkora zseni. Az Audi fejlesztési részlegéről kirúgott középvezető most a Bentleyhez került, ahol épp a kínálat bővítését próbálja megszervezni. Az első ötlete rögtön zseniális: egy sportkocsi fejlesztését indítaná be.
A választék kibővítése nem feltétlenül rossz ötlet, de az már fura, hogy épp a sportkocsik irányába nyitna a márka. Itt ugyanis bőven akad házon belüli konkurencia: a VW csoporton belül az Audi, a Bugatti, a Lamborghini és a Porsche is készít már efféle modelleket. Így aztán nem egyértelmű, hogy épp ez a helyes irány. Persze onnan is megközelíthető a dolog, hogy a házon belül már meglevő műszaki megoldások felhasználásával olcsóvá tehetik a fejlesztést. Egyes feltételezések szerint a Bentley az Audi R8 műszaki alapjait használhatná fel, persze teljesen más formatervvel, és saját W12-es motorjának felhasználásával.
Az ötletnek persze még meg kell járnia a VW igazgatótanácsát, ahol könnyen vissza is utasíthatják, ha viszont mégis átmegy, akkor ez lehet az első valódi sportkocsi a Bentley kínálatában évtizedek óta. A Bentley egyébként eredetileg villámgyors és méregdrága utcai versenygépekkel kezdte a pályafutását 1919-ben, és csak az 1930-as években állt át luxusautók gyártására, miután a Rolls-Royce megvásárolta az alapítótól. Valódi sportkocsit azonban azóta sem gyártottak, legalábbis utcai használatra nem. Ugyanakkor már 1999-ben láthattunk tőlük egy tanulmányautót Hunaudiéres néven – ez látható a képeken – így nagyjából fogalmat alkothatunk róla, hogy mire számíthatunk, ha a Bentley sportkocsi megvalósul.