Egy pekingi Audi kereskedő szögelte össze ezt a fura haszonjárművet, méghozzá a FAW által gyártott előző generációs, hosszított tengelytávú Audi A6L alapjaira. Első pillantásra igazi őrültségnek tűnik, de mást állítólag már nem tudtak volna kezdeni az alapautóval.
A hosszú A6-os állítólag megsemmisült hátsó résszel érkezett a kereskedésbe, arra esély sem volt, hogy eredeti állapotába állítsák vissza. Állítólag innen jött az ötlet, hogy a hátsó részt építsék át, így csak az autó alját és oldalait kellett valahogy összerakni, a tetőt, a csomagteret és az ablakokat egyszerűen elhagyhatták. A kendács-jelleg elsősorban a plató belső részén érhető tetten, ahol a szegecselés és a hegesztések is látszanak, a sárga festés pedig, amelynek el kellene takarnia a csúnya részleteket, még inkább kiemeli azokat.
Az ilyen módon átépített A6-ost persze meg sem próbálták forgalomba helyezni – ilyen ad-hoc átalakításokra a kínai hatóságok sem adják az áldásukat – de a cég telephelyén belül használhatják nehezebb tárgyak mozgatására. A megemelt futómű elvben arra is alkalmassá teszi az autót, hogy földúton használják, bár valószínűleg erre sem kerülhet sor. Az autó orrán az RS6 jelzés nyilván csak vicc, valójában fronthajtású változatról van szó, amelybe 2 literes, 170 lóerős turbós benzinmotort szerelnek, így a végsebesség elvileg 180 km/h felett van – az más kérdés, hogy ezt sem tudják majd kipróbálni forgalmi engedély nélkül.
Nem ritka, hogy komolyabb átalakítások alapjául törött autókat alkalmaznak – hisz a gyári állapot visszaállítása sok esetben drágább lenne – sőt, ahogy ebben az esetben, egy jó ötlet nélkül az autót már csak a roncstelepre szállíthatták volna.