Számtalan változat várható a 650S-ből, hisz a McLarennek lényegében ez az egyetlen, valahogy még megfizethető személyautó-modellje. Ezen a héten Pebble Beach-en, ahol a jómódú amerikai autó-megszállottak nagy része ott lesz, a Sprint jelzésű pálya-változatot mutatják be, amely az utcai modell lecsupaszított és becsövezett, közúti használatra alakalmatlan változata.
Az autóban az az érdekes, hogy nem valamelyik versenysorozat szabályai szerint építették, sokkal inkább afféle játszós autó, ám annyit azért változtattak rajta, hogy rendszámot már ne kaphasson. A bukócső és a homológ, HANS-szal is használhatgó versenyülések és a biztonsági üzemanyagtank mellett hatékonyabb fékeket és ültetett futóművet kap a Sprint. A 3,8 literes V8-as turbómotor azonban nem lett erősebb, mint az utcai modellben, annak ellenére, hogy ezen is változtattak. Állítólag azt igyekeztek elérni az elektronikus motor- és váltóvezérlés átállításával, hogy az autó még gyorsabban reagáljon a gázpedál parancsaira.
Érdekes, hogy egyelőre egy szem műszaki adatot sem közöltek, ennek ellenére biztos, hogy jóval gyorsabb lesz a Sprint, mint az utcai 650S, már csak azért is, mert eleve Pirelli slick gumikkal szállítják, amelyek jóval nagyobb kanyarsebességet tesznek lehetővé az utcai abroncsoknál. A gyártó szerint a cél az volt, hogy versenyzésre alkalmasabb autót faragjanak a 650S-ből, de megtartsák az utcai változat kifinomult karakterét. Ez nagyrészt persze csak marketing-maszlag, de az biztos, hogy aki meg tudja fizetni a 198 ezer fontos – mintegy 78,3 millió forintos – árat, az nagyszerű autót kap klubversenyzésre, illetve pályanapokra.