Tőle bármit megvennénk?
A Forma-1-es pilóták pályafutásuk befejezése után a civil élet különböző területein próbálnak szerencsét. Niki Lauda például légitársaságot üzemeltet, Jody Scheckternek farmja van. Vannak, akik pedig más versenysorozatokban is kipróbálják magukat. Nigel Mansell 1992-ben lett világbajnok az F1-ben, rá egy évre pedig már a CART sorozat aranyérmese volt. Később aztán a Brit Túraautó-bajnokságban és a rövid életű Grand Prix Masters szériában is rajthoz állt.
A versenyzés mellett Leo nevű fiával közös vállalkozást üzemeltet. Autószervizzel kezdték, majd használt gépkocsikkal bővítették palettájukat. Néhány hónapja pedig az új autók piacára is beléptek, méghozzá a Mitsubishi partnereként. Olyan márkát akartak ugyanis választani, amelynek nem méregdrága luxusmodelljei vannak, hanem átlagemberek számára is elérhető árú típusai.
Bár Mansell nevét könnyen össze lehetett volna kapcsolni a Lotusszal vagy akár a Ferrarival is, azonban a nagy-britanniai Jersey-ben, ahol a vállalkozás működik, aligha lett volna nagy fizetőképes kereslet ezekre a márkákra.