Az elmúlt években a Hyundai és a Kia is a világ legdinamikusabban fejlődő autógyártói közé tartozott. Saját előrejelzéseik szerint ez a növekedés ugyan a jövőben is folytatódik majd, de az elmúlt kilenc évhez képest most lehet majd a legalacsonyabb a szintje.
A tervek szerint 2015-ben összesen 8,2 millió autót értékesítenének a két márka logójával, amely 2,5 százalékos emelkedés lenne 2014-hez képest. A Hyundai terveiben valamivel több mint ötmillió autó eladása szerepel, a Kiánál hárommillió körüli ez a szám. Ez az előrejelzés több piaci elemző számításaival is összhangban van. A visszaesés okai közt a konkurensek megerősödése és a termelési kapacitás határainak elérése lehet.
Ahhoz, hogy ismét felpöröghessen a Hyundai és a Kia, a meglévő üzemek bővítésére és új gyártósorok felállítására lesz szükségük. Ilyen lépéseket 2015-re egyik márka sem tervez. 2018-ra azonban a kínai piacon kaphatnak új lendületet: addig ugyanis 38 százalékkal növelnék az ottani termelést. A Hyundainak ebben külföldi partnerként a BAIC lehet segítségére.
Az elmúlt évek azonban nemcsak a mennyiséget hanem a minőséget illetően is előrelépést hoztak a két márka számára. Mind a Hyundai, mind pedig a Kia megítélése sokat javult, ez pedig kulcsfontosságú lehet a piaci részesedésük megtartásában és további növelésében.