Bár a Citroën nem épp sportos arculatáról ismert, a korábbi ralisikerek és a dominancia a WTCC bajnokságban könnyen aprópénzre váltható – és úgy néz ki, ezt csak most ismeri fel a Citroën vezérkara.
A márka igazgatója, Julien Montarnal legalábbis úgy nyilatkozott, hogy megfontolják a sportos modellváltozatok kifejlesztését és bevezetését, hisz így a közúti járműveikben is tükröződhet a márka sportos arculata. Jelenleg a korábbi Citroën gyári raliautó, a DS3 utcai változatából készül igazán sportos változat, Racing melléknévvel, de ilyen szempontból a WTCC autó, a C-Elysée nem épp szerencsés választás, hisz az olcsó négyajtós szedán arculatához a legkevésbé sem illene egy sportos utcai változat. Életképesebb ötletnek tűnik, hogy a DS4, netán a C4 legyen egy ilyen dinamikusabb, élményautózásra kihegyezett Citroën alapja, bár biztosat egyelőre nem tudni.
A francia cég tervei persze meglehetősen bizonytalanok, hisz mostanság épp a modellválaszték átdolgozásán és a DS márka leválasztásán fáradoznak, de hogy ezt a törekvés végül mihez vezet, azt talán még a Citroennél sem tudják egészen pontosan.