Vajon mi az az életkörülmény, amikor az embernek megéri egy olyan S osztályba fektetni, ahol bármikor lezavarható egy prezentációval egybekötött tárgyalás, igény szerint akár 250 km/h-s tempóval? Nem tudjuk, de az S osztály XXL kielégítő lehet az efféle elvárásokhoz.
Amíg azt várjuk, hogy az új S osztály Pullmant bemutassák a Genfi Autószalonon, addig az ARES Atelier csendben megépíti a maga hosszított változatát a Mercedes luxus limuzinjából. Az ARES Atelier a felső tízezer tunercége, honlapján az erő, presztizs, szenvedély szavakkal határozza meg önmagát. A kézimunkájára és mérnökeire büszke manufaktúra széles skálán foglalkozik autóátépítéssel: eddigi munkáik között épp úgy szerepel Porsche és Lamborghini, mint G osztály vagy Range Rover. A referenciák közé kerül be most az S osztály, amelyet még csak vázlatokon mutattak meg.

A találóan csak XXl-re keresztelt nyújtott S osztálynál utasközpontúbb autó kevés készül. Az egymásnak fordított hátsó két üléssort Nappa bőrkárpitokkal borítják, a rengeteg kényelmi funkció pedig mind távirányítású, így az a 17 colos képernyő is, ami a kabinba kerül.
Az egyediség jegyében karbon elemekkel átszabják a Merci orrát és farát, hogy jobban passzoljon a hosszú tengelytávhoz, amiről még nem tudni, hány centivel hosszabb, mint az alap S osztályé. Az mindenesetre megnyugtató, hogy az ARES-nél gondoltak a keleti ügyfelekre is. Az autóhoz alapból jár a hat milliméteres edzett üveg oldalra, de felárért az S-Guardhoz hasonlóan ehhez is kérhető lesz némi páncélozás, sőt, ahhoz a csomaghoz már bombadetektor is jár.
Az ARES motort nem említ, csupán azt, hogy a limuzin teljesítménye 600 lóerő körül lesz. Így szinte biztos, hogy az S600 hatliteres, ikerturbós V12-esét erősítik, amely alapból 530 lóerős. A valószínűsíthetően messze két tonna fölötti tömeg mellett pedig különösen szépen mutat, hogy az XXl-re 4,8 másodperces 0-100 kilométer/órás sprintet írnak. Végsebessége kevésbé extrém: 250 kilométer/óra. Hogy mindezt mikortól és mennyiért veheti meg, akinek egy száguldásra alkalmas irodára van szüksége az ARES egyelőre nem árulja el.

Az oldalról ajánljuk
- Események
Van egy király európai autód, amit megmutatnál másoknak? Gyere autóztatni a Parkoló Parádéra!
- Hírek
Egy férfi fűnyíróval, a másik pedig lovaskocsival ment az autópályára
A szomszédban is vannak furcsa sofőrök.
- Hírek
Nem adnak üzemanyagot a 15 évesnél idősebb járműveknek a világ legszennyezettebb városában
Európához hasonlóan ott is kitűzték a 2035-ös céldátumot.
- Hírek
Brutál strapabírónak ígérik a legkeményebb Ford Rangert
Az eddigi legfickósabb Ranger 4,5 tonnát vontathat, nagy a gázlómélysége és több ponton masszívabb, mint a sima tesói.
- Hírek
F1 kibeszélő: Tsunoda nem tett csodát, beszari a McLaren?
A Japán Nagydíj végül többnyire unalmas vonatozásba fulladt, de ennek ellenére is bőven akad izgalmas beszédtéma a Forma-1 háza táján!
- Hírek
Őrült zsenik megalkották a világ legnagyobb Ladáját
A Garage 54 ismét szürreális projekttel jelentkezett.
- Hírek
Cseszegeted a Teslát? Vigyázz, vesz a kamera!
A Teslák beépített kamerái azonnal bizonyítékot gyűjtenek.
- Tesztek
Bérelt helye van a konditerem előttTeszt: Mercedes-AMG E 53 HYBRID 4MATIC+ Edition 1
Úgy ki van gyúrva, mint a srác, aki nem csak díszből veszi meg az éves kondibérletet.
- Hírek
A Xiaomi SUV-ja is megkaphatja a forradalmi üvegtetőt
Egy teszt során 12 fokot vert a Tesla Model 3-ra.
- Hírek
400 lóerő nem elég? És 510?
Az Abt azt csinálta, amihez a legjobban ért: erősből mégerősebbet csinált.
- Hírek
A Nissan 2028-ra ígéri saját szilárdtest-akkumulátorának sorozatgyártását
Az ígéret szép szó...
- Hírek
Leégett egy villanyautó Kajászón, vitte magával a házat is
Kigyulladt egy parkoló Hyundai Ioniq, a tűz pedig átterjedt a közeli lakóházra is.
- Hírek
A Tesla megjavította a Cybertruckot – rosszabb lett
Csálén álló elem, karcok és égésnyom is maradt a visszahívásban javított Cybertruckon.
- Hírek
Újra előveszi a cápaorrot a BMW? Kémfotókon a következő X5
A negatív dőlésű orrkialakítás a 90-es években eltűnt, de a legújabb modellekhez újra elővennék.
- Tesztek
Nem hiányzott, de örülünk neki!Teszt: Cupra Terramar 1.5 TSI DSG mHEV - 2024.
Újabb típussal bővült a Magyarországon gyártott autók sora. Vajon alapmodellként is ütős a Győrből érkező Cupra Terramar?
- Hírek
Ilyen lehet a Honda új elektromos autójának végleges formája
A japán Red Bull Showrunon mentek vele egy kört.
- Hírek
Modernebb külsővel, komfortosabb belsővel frissül a Renault Austral
Az Austral alig három éve kapható a piacon.
- Közélet
Itt mindenki normális?! Racionális autókat néztünk 2,5 millióért - Murvaélet #5
- Közélet
Kereskedőnek adta el az autóját, mégis vele fizettetnék a későbbi javításokat
Nem mindegy, hogy ki szerepel vevőként az adásvételin. A bizomány és a közvetítés szavak hallatán érdemes lehet másik telepet keresni az eladáshoz.
- Szerelem
A Forma 1-es boxkiállások elképesztő története
A Forma-1 hajnalán körülbelül két percig tartott egy boxkiállás. Hosszú út vezetett innen a mai 1 másodpercig.
- Hírek
Verstappen magabiztosan győzött, két McLaren a Japán Nagydíj dobogóján!
Norris és Verstappen között alig van pontkülönbség három futam után.
- Hírek
A Jaguar Land Rover felfüggeszti amerikai szállításait a vámok miatt
Közben az USA az egyik legfontosabb piaca a Defendernek és a Range Rover Sportnak.
