Az első Mercedes-Maybach S osztály ugyan kisebb és kevésbé drága, mint a Maybach márkajelzésű elődei, de mostanra elkészült az igazi elnöki limuzin is. A Pullman 6,5 méteres óriás, kifejezetten reprezentatív célokra, amelyet valószínűleg gyakran látunk majd politikusok, hírességek és egyházi méltóságok járműveként.
A Pullman már a méreteivel is kilóg a megszokott személyautók közül: 6,499 méter hosszú, azaz bő egy méterrel nő túl a Maybach jelvényes S osztályon, a tengelytávja pedig 4,418 méter. Emellett az autó teteje is magasabban húzódik vagy tíz centivel, a teljes magassága 1,598 méter. A belső tér akkora, hogy négy, egymással szemben elhelyezkedő utas kényelmesen terpeszkedhet hátul, ráadásul a négy fotel támlájának szöge külön-külön állítható. Az első üléssort terészetesen elektromosan mozgatható ablakkal választották el az utastér hátsó részétől.
A hajtást ugyanarra a hatliteres, V12-es, dupla turbós, 530 lóerős és 830 Nm nyomatékú motorra bízták, amely a kisebb testű S600-ast is mozgatja, de egy ilyen erős motornak a nagyobb karosszéria mozgatása sem jelent gondot a jelek szerint. Természetesen készül majd páncélozott változat is, bár ezt csak egy későbbi időpontban mutatják be. Az autó áráról egyelőre annyit tudni, hogy félmillió euró környékére várható, de ezt jelentősen módosíthatják a vásárlók egyedi igényei, amelyeket a Mercedes igyekszik maradéktalanul kielégíteni.
A Mercedes-Maybach Pullmant elsőként a Genfi Autószalonon mutatják be élőben, de annak, aki megrendel egy ilyen luxusjárművet, még sokat kell várnia: az első példányokat a gyár tervei szerint 2016 elején szállítják le. A Mercedesnél egyértelműen abban reménykednek, hogy ez a luxusautó ugyanolyan népszerű lesz, mint az idén 50 éve bemutatott legendás 600 Pullman, és a vásárlók elfogadják ugyanolyan presztízsű típusnak, mint a Rolls-Royce vagy a Bentley legdrágább modelljeit.