Karl, testközelből
A nevével ellentétben kifejezetten aranyos és nőies, bár a valódi nők, akiket kitettek melléjük, kicsit elrabolják a némiképp hullakék, illetve a rikító piros példányoktól a szpotfényt. Ez az a szint, ahol még az új Opel-filozófia szerint is engedni kell a minőségből, itt belül minden kemény, s eléggé annak is látszik, ami már rosszabb hír. Viszont elöl kábé akkora a hely, mint a Corsában, az ülés termetes, a póz a volán mögött engedi megtartani a méltóságunkat, bár a kormány csak fel-le állítható. A kritika élét simán tompítja, hogy a kormány fűthető, van sávelhagyás-figyelő, illetve mobiltelefon-tükrözés a számítógéprendszeren.
Hallgatnak a kritikákra Rüsselsheimben, hiszen a fedélzeti számítógépet és a szellőzőrendszer kezelőszerveit végre feljebb tették, ezek már elérhetők teleszkopikus kartoldás nélkül is. Hátul már nem ennyire rózsás a helyzet, de nagyon sokat nem szabad várni, hiszen ez egy miniautó, a Renault Twingo riválisa - annál pedig nagyobb hátul, s jóval, sőt, szemre a csomagtartója is tágasabb. De egy Suzuki Celerio ehhez képest azért tágasabb, a csomagtartója is nagyobb, legalábbis emlékeim szerint.
Technika? Opel Adam (vagy a Corsa alja), tehát a váltó pontos (ez már az új széria, ami jó), a motor meg nyilván vidám lesz, ha a háromhengeresekről van szó, és nem találnak ki ebbe a kicsikébe valami végzetesen lebutított, kiegyensúlyozótengely nélküli, 75 lóerős verziót - ezt majd még meglátjuk. A 115 lóerőssel biztosan jó kis kocsi lesz.