Az Aston Martin beperli Henrik Fiskert?
A Thunderbolt tanulmány csapta ki a biztosítékot az Aston Martinnál. Mint kiderült, a britek nem járultak hozzá a tanulmány elkészítéséhez, és nem is örülnek neki, hogy elkészült. Így aztán, ha nem sikerül valahogy elsimítani a dolgot, könnyen a bíróságon végződhet az ügy.
A fonák helyzetet az okozza, hogy Henrik Fisker az Aston Martinnál szerzett magának nevet, és ahogy a tanulmány is mutatja, még ott a csuklójában a jellegzetes Aston forma. Ugyanakkor a bukott autógyár-alapítót viszont a Galpin Motors nevű jól menő kaliforniai aktókereskedő-hálózat karolta fel, és amely ugyan maga is foglalkozik Aston Martinok forgalmazásával. Ám úgy tűnik, a Galpin nem egyeztetett az Aston Martin gyárral, mielőtt kiállította a Thunderboltot, az Aston pedig úgy értékelte, hogy a Galpin engedély nélküli Aston Martin másolatokat szeretne forgalmazni.
A dolog vége nem nagyon lehet más, mint hogy a Thunderbolt gyártására vonatkozó terveket feladja a Galpin – ha nem így tesznek, azzal akár el is veszthetik a márka forgalmazásának jogát, nem is beszélve a lehetséges per költségeiről.