Hogy pontosan hogyan változtatnának, azt egyelőre maguk sem tudják - a lényeg, hogy más legyen a rendszer, mint amit a DS használ.
A Citroën jelenleg egyszerű méret-alapú számozási rendszert használ: a C betű után álló számjegy 1-től 5-ig megy, és az autó kategóriájával arányos. Emellett egyes, a sorból valahogy kilógó típusok a C betű után nevet kapnak – mint a C-Elisée vagy a C-Zero – vagy a számozásos rendszert egészítik ki egy névvel, így az egyterűek a Picasso, a terep-modellek az Aircross utótagot kapják. Külön kaszt a haszonjárműveké, ahol egyszerű név van, mint a Berlingo, a Nemo vagy a Jumpy, személyszállító változatnál a Multispace utótaggal.
Ez így még egész logikus rendszer, ha a többi autógyártó furábbnál furább típusjelzéseit nézzük, de a márka vezérigazgatója, Linda Jackson szerint most elkezdték vizsgálni a változtatás lehetőségét. A dolog valószínűleg a számozás elhagyásával járna, azt ugyanis meghagynák a DS márkának, de természetesen csak olyan megoldás jöhet szóba, ami nem keveri meg a vásárlókat. Emellett olyan neveket, amik már gyökeret eresztettek a piacon, aligha dobnának ki – például a Picasso, a Cactus, az Aircross és a többi hasonló utónév szinte biztosan marad.
Az átnevezés ötlete nyilvánvaló következménye annak a döntésnek, hogy a Citroënt kettéfűrészelik, és a DS-ből megpróbálnak komoly prémium-márkát faragni, elsősorban a kínai kereslet növekedésére számítva. Ám a változtatás globális: Európában is meg kell történnie az arculatváltásnak. Ezt segítheti a névváltás, ha a számozás elhagyásával a továbbiakban nem vonható párhuzam az azonos alapú Citroën és a DS modellek – például a DS3 és a C3 illetve a DS4 és a C4 – között.