A Honda 2013-ban mutatta be azt a tanulmányt, amellyel korai kétüléses roadsterük, az S600 előtt tisztelegtek. Azóta már egy japán kikötőben le is fotózták az S660 sorozatgyártású változatát, amelyet azonban csak a hazai piacra szán a gyártó.
A találgatások viszont már a koncepció bemutatásakor beindultak, a hírek arról szóltak, hogy a későbbiekben akár egy nagyobb köbcentis, globális modell is készülhet ugyanazokra az alapokra. Ezt egy Honda-közeli forrás most meg is erősítette, igaz, a japán gyártó részéről hivatalos bejelentés még nem történt.
A kiszivárgott információk alapján az S1000 tizenöt centivel hosszabb és húsz centivel szélesebb lehet a japán belpiacos S660-nál, és keménytetőt is kaphat. A 660 köbcentis háromhengerest azonban egyliteres VTEC turbómotorra cserélik, így a teljesítmény 130 lóerő körülire nő – ez pedig már egész ügyesen mozgathatja az apró kasznit.
A kis Hondával kapcsolatban egyébként nem ez az egyetlen találgatás, amely hivatalos megerősítésre vár. Úgy tudni, hogy dolgoznak az S660 Type R változatán is, amely száz lóerő körüli teljesítménnyel bírhat.