VOW, a fiatalok reménye?
Nem a Honda az egyetlen, aki terep-kupéval akar uralkodni a kínai piacon, a Dongfeng-Nissan köreibe tartozó Venucia is ezt a vonalat lovagolja meg a VOW-val. Ezt is a Shanghai Autókiállításon mutatják be. Hogy mit takar a név? Venucia Over Wonder, azaz Venucia, több mint csoda. Tényleg az lenne?
A sportos crossover tanulmány a gyártó szerint maga a kiváló dinamika és az elegancia egyensúlya. Bár ez nem indokolná a magas építést, a VOW formája a fiatal vásárlóknak szól, akiknek a körében manapság igen divatos ez a kategória. Hogy pontosan mekkorának kell elképzelni a terep-kupét, arról nincs információ. Érzésre a Lexus NX-hez állhat közel méretben. Azért nem valószínű, hogy nagyobb lenne, mert a kínai piac mindig is a közepes méretű autókat részesítette inkább előnyben.
Zhou Xianpeng ügyvezető igazgató azt nyilatkozta, hogy a Venucia a fiatal generációknak jövőt, reményt és inspirációt jelent. Azt remélik a márka meghatározó lehet a kínai autópiac jövőbeni divatjában.