A szélesítések és a nagy hátsó légterelő igazán jól áll az Audi kis kupéjának, és ezúttal nem is túloznak a külsőségek. Ami a motorháztető alatt lakik, az a sportmotorok következő generációja lehet.
A Wörtherseetreffenen nem lehet akármivel megjelenni, ha a gyáriak nem akarják, hogy egy amatőr tuning-autó elvigye előlük a show-t. Nyilván érezték ezt az Audi tervezői is, így a TT Clubsport látványra és dinamikában is nyújt annyit, ha nem többet, mint az R8. Az összesen 14 centinyi szélesítés fazonját a gyáriak szerint a valaha volt leglátványosabb Audi, a 90 IMSA GTO versenygép ihlette – van is benne valami – de igazán mégis a motorház tartalma az érdekes.
A TT RS öthengeres, 2,5 literes blokkját használták itt is, amiből dupla feltöltéssel sikerült 600 lóerőt és 650 Nm-t kihozni. A 240 lóerő literenként eleve kivételes eredmény, ráadásul ez az egyik első alkalom, hogy az Audi működő autóba építve mutatja meg új, elektromos feltöltőjét. Itt az elektromos kompresszor a feltöltőrendszernek csak az egyik fele, van mellette egy hagyományos turbó is. A gyáriak szerint az elektromos feltöltő elsősorban gyorsulásnál számít sokat, hisz nincs késedelme, mint a turbónak. Így lehetséges, hogy az összkerék-hajtású szuper-TT 3,6 másodperc alatt érheti el a százas tempót, és az első 2,5 másodperc alatt 16 métert tesz meg – a gyáriak szerint vagy hat méterrel többet, mint egy ugyanilyen turbós autó elektromos feltöltő nélkül.
A TT Clubsport valószínűleg ugyanúgy jár, mint az összes többi Wörthersee-ben bemutatott tanulmány, azaz egyedi darab marad, viszont komoly befolyása lehet az Audi TT tuningolók ízlésvilágára – ami ezúttal nem is lenne nagy baj.