Az Isztambuli Autószalonon mutatják be május második felében az új Fiat szedánt, nem is véletlenül: a típust nem csak Törökországban gyártják majd, de nagyrészt ott is tervezték. Ha lehet ilyet mondani, inkább a török Tofas autója, mint a Fiaté, bár a márkajelzés még olasz.
Magán a képen csak a csomagtér látható profilból, de ez is sokat elárul az autó stílusáról. A krómkeretes lámpatest és a spoiler-szerűen kialakított csomagtérfedél a Dodge Dart alapú, és csak Kínában forgalmazott Fiat Viaggio stílusát juttathatja az eszünkbe, ami nem csoda, hisz ez a Fiat formatervezőinek legfrissebb munkája, ha eltekintünk az 500-as sorozattól. Az új szedán persze jó egy számmal kisebb, tulajdonképp a Punto folytatásának tekinthető, bár ebből aligha készül csapott hátú változat, hisz az Törökországban, és a Tofas Fiatok egyéb piacain nem túl kelendő.
A Fiat mostanság meglehetősen elhanyagolta európai választékának frissítését: lassan csak 500-as létezik, igaz, az háromféle karosszériával is, ám nem látszik, hogy a klasszikus tömegmodellek piacával érdemben foglalkoznának a fejlesztők. Így a török szedán egyfajta kivétel lehet a kínálatban abból a szempontból, hogy ezzel a modellel a Fiat ismét kiváló ár-érték arányú típust kínálhat, viszonylag drága, és elsősorban a stílusára épített 500-as sorozat mellett.
Ha minden igaz, május 21-én mutatják be a Linea utódját, így legkésőbb akkor minden lényeges információt megtudhatunk a török Fiat szedánról.