Feltámad a brit legenda, BMW alapon
A Bristol a 2011-es csőd és tulajdonosváltás óta nem gyárt autókat, de a háttrében komoly munka folyt. Egyrészt kiárusítottak minden, korábban legyártott autót, és a korábbi modellek felújítását, karbantartását is folytatták, de emellett megkezdődött az újabb modellek fejlesztése is, méghozzá BMW alapokon.
A dolog érdekessége, hogy a Bristol, amely addig csak repülőgépeket készített, 1947-ben épp három háború előtti BMW típus gyártási jogainak megvásárlásával kezdett autógyártóként is működni, így ez akár a gyökerekhez való visszatérésként is értékelhető. Korábban úgy tűnt, az új tulajdonos, a Kamkorp, amely egyebek közt a hibrid hajtásláncokat fejlesztő Frazer-Nash Research anyacége is, valamiféle konnektorról tölthető, benzinmotort csak hatótávolság-növelő eszközként alkalmazó modellel indítaná újra a Bristol pályafutását, de ez egyáltalán nem egyértelmű. A Kamkorp vezérigazgatója csak annyit mondott, hogy a jövő egyértelműen ebbe az irányba visz, de az nem világos, hogy azonnal, vagy lassan, lépésről lépésre állnak át az új technológia alkalmazására. Az azonban szinte biztos, hogy nagy teljesítményű, luxuskivitelű modellre számíthatunk, és már az is biztos, hogy legalább négyhengeres BMW motort visel majd az orrában.
Az első új Bristol várhatóan az ősz folyamán mutatkozik be a nagyközönség előtt, és várhatóan ugyanolyan ritka, méregdrága és exkluzív modell lesz, mint az elődei. A Kamkorpnak ugyanis nem megélhetést hozó modellre van szüksége, hanem kirakatmodellre, hisz elsősorban olyan modellekből próbálnak megélni, mint a nemrég leleplezett környezetbarát London Taxi.