Még nagyon messze van az Alfa Giulia
Eleve gyanús volt, hogy csak a csúcsmodellt, az 510 lóerős QV-t mutatta be az Alfa Romeo, a hétköznapibb változatokat nem. Ám úgy néz ki, ez is csak egy módszer arra, hogy a vásárlók fantáziáját megmozgassák. A legújabb hírek szerint a piaci bevezetés csak 2016 őszén indulhat.
Bár a gyáriak egyelőre hallgatnak, a legújabb sajtóhírek szerint az Alfa Romeo hátsókerék-hajtású modellje még közel sincs a sorozatgyártáshoz. Ha igazak a hírek, akkor az idei bemutató csak marketing-fogás volt, ezért is indítottak a legerősebb változattal, amellyel rögtön futottak egy elképesztő, 7'39”-es időt a Nürburgring Nordschleifén. Így a vásárlók talán szívesebben várják ki a piaci bevezetés későbbi időpontját, mintha csak beszélnének az autóról, ahogy eddig.
A késlekedés többé-kevésbé persze érthető: ha minden igaz, az új Alfához teljesen új motorokat terveztek, és az autóval együtt ezeknek a gyártását is elő kell készíteni, de ez nem feltétlen vigasztalja azokat, akik arra számítottak, hogy már a jövő év elején beszerezhetnek egyet a hátsókerék-hajtású Alfa szedánból.