Inkább azt! Ez csak 326 lóerős
Kell-e a nyakleves a srácnak, aki inkább eloldalog az M135i mellől, mert az olyan langyimacis?
Az új M2-es közel úgy megy, mint az M3/M4 páros, és a műszaki megoldásai is csaknem ugyanazok. Még az sem lehetetlen, hogy valójában ez lesz a jobb élményautó.

Az M235i-t, a kettes BMW-k eddigi csúcsát sokan találták egy picit puhának, de most itt a gyáriak válasza: 44 plusz lóerő, ha lehet, még agresszívabb külső, aktív differenciálmű, és úgy általában, minden területen egy kicsivel komolyabbnak ható technika. A motor a már jól ismert háromliteres M Twinpower Turbo hathengeres, amelyet ezúttal 370 lóerő maximális teljesítményre és 464 Nm csúcsnyomatékra állítottak be, de a motor intenzív gyorsításkor rövid ideig 500 Nm-t is kifejthet. A motorhoz hatfokozatú manuális vagy dupla kuplungos automata váltó csatlakozhat, az előbbivel 4,4, az utóbbival 4,2 másodperc alatt érhető el a százas tempó. A végsebesség a megszokott 250 km/h – a teljesítmény alapján sokkal több is lehetne, ha az elektronika nem korlátozná. Igaz, aki megrendeli hozzá az M Drivers csomagot, annak megemelik 270-re.
Az M2-es nagyrészt alumínium elemekből álló futóműve az M4-esből származik, és jóval szélesebb nyomtávú, mint az M235i-é: elöl 6,4, hátul 7,1 centivel. Emellett az alapfelszereltség része az Active M differenciálmű is. A fékrendszer is komolyabb lett, elöl négy-, hátul kétdugattyús féknyergeket építenek be, 380 illetve 370 mm-es tárcsákkal. Így a csúcsváltozat egyértelműen komolyabb vezetési élményt ígér, mint az M235i, sőt, a kisebb méretek még előnyt is jelenthetnek az adatok alapján alig gyorsabb M3-asokkal és M4-esekkel szemben.
Az M változatot persze úgy alakították ki, hogy messziről felismerhető legyen: kapott új első lökhárítót, nagy légbeömlőkkel, szép nagy diffúzort a hátsó lökhárító alá, és 19 hüvelykes felniket igen alacsony profilú gumikkal. Belül némi karbon dekor és masszív kagylóülések jelzik, hogy ez itt nem valamelyik polgári 2-es kupé, de úgy tűnik, a felszereltséggel nem spóroltak. Nyilván ennek is köszönhető, hogy az M2 könnyűnek épp nem nevezhető: üresen 1565 kilogrammot nyom a könnyebb, kéziváltós kivitel is.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Verstappen magabiztosan győzött, két McLaren a Japán Nagydíj dobogóján!
Norris és Verstappen között alig van pontkülönbség három futam után.
- Közélet
Kereskedőnek adta el az autóját, mégis vele fizettetnék a későbbi javításokat
Nem mindegy, hogy ki szerepel vevőként az adásvételin. A bizomány és a közvetítés szavak hallatán érdemes lehet másik telepet keresni az eladáshoz.
- Hírek
Újra előveszi a cápaorrot a BMW? Kémfotókon a következő X5
A negatív dőlésű orrkialakítás a 90-es években eltűnt, de a legújabb modellekhez újra elővennék.
- Hírek
Modernebb külsővel, komfortosabb belsővel frissül a Renault Austral
Az Austral alig három éve kapható a piacon.
- Hírek
Egy pillanatnyi kihagyás is elég volt: fejtetőn kötött ki az M0-son
Az esetről videó is készült.
- Tesztek
Nem hiányzott, de örülünk neki!Teszt: Cupra Terramar 1.5 TSI DSG mHEV - 2024.
Újabb típussal bővült a Magyarországon gyártott autók sora. Vajon alapmodellként is ütős a Győrből érkező Cupra Terramar?
- Közélet
Itt mindenki normális?! Racionális autókat néztünk 2,5 millióért - Murvaélet #5
- Szerelem
A Forma 1-es boxkiállások elképesztő története
A Forma-1 hajnalán körülbelül két percig tartott egy boxkiállás. Hosszú út vezetett innen a mai 1 másodpercig.
- Hírek
A Jaguar Land Rover felfüggeszti amerikai szállításait a vámok miatt
Közben az USA az egyik legfontosabb piaca a Defendernek és a Range Rover Sportnak.
- Hírek
Ilyen lehet a Honda új elektromos autójának végleges formája
A japán Red Bull Showrunon mentek vele egy kört.
- Hírek
400 lóerő nem elég? És 510?
Az Abt azt csinálta, amihez a legjobban ért: erősből mégerősebbet csinált.
- Hírek
Brutál gyorsulást és horror árcédulát ígér az Icon restomod Ford Broncója
A legtöbb katalógusadat kiváló, de ennek megkérik az árát.
- Hírek
Trump vámtarifái az amerikai autóipart is kegyetlenül megszívatják
Nincs olyan amerikai autó, ami megúszná a vámokat.
- Hírek
A Nissan 2028-ra ígéri saját szilárdtest-akkumulátorának sorozatgyártását
Az ígéret szép szó...
- Hírek
Cseszegeted a Teslát? Vigyázz, vesz a kamera!
A Teslák beépített kamerái azonnal bizonyítékot gyűjtenek.
- Olajdoktor
Forrest Gump motorolajat keres
És mert hogy már milliomos voltam, de imádtam füvet nyírni, attól fogva ingyen csináltam.
- Hírek
A BMW áprilisi tréfája a legfájdalmasabb
Nem jó poén, mert ezeket meg kell csinálniuk.
- Hírek
Kínai és angol technológiával, arab pénzből érkezhet a következő McLaren
Ezzel mindenki jól járna.
- Gumidoktor
6 éves a téligumi, merjem még használni?
A szett hibátlanul viselkedik, a profilmélysége is rendben, de aggaszt a kora. Használhatom még vagy már kuka?
- Hírek
A Stellantis leépítéssel és gyártásleállítással válaszolt az amerikai vámokra
Gyorsan alkalmazkodnak.
- Tesztek
A tárgyiasult modern burzsoáziaTeszt: Renault Rafale 300 - 2024.
Az autóipar a megszokásokról és a trendekről szól, amelybe a Renault Rafale beleillik, de egy picit mégis más.
- Hírek
Verstappené a pole pozíció a Japán Nagydíjon
Ez pályafutása 41. pole pozíciója.
