Korábban az S8 Plus nevű modellben már felbukkant a négyliteres biturbó V8-as 605 lóerős változata, és most két másik nagy, sportos Audiba is bekerül. Az RS6 Avant és az RS7 Performance változata már rendelhető.
A 45 plusz lóerő csodákat ugyan nem művel, de az autók dinamikai adatain azért meglátszik: mindkettő két tizedmásodperccel hamarabb éri el a százas tempót, 3,7 másodperc alatt, a 200 km/h-s sebesség eléréséhez pedig 12,1 másodperc kell az indulástól számítva. Alaphelyzetben mindkét RS modell végsebességét 250 km/h-ra állítják, de némi felárért rendelhető a dynamic csomag, ami 280 km/h-s végsebességet jelent, sőt, külön kérésre akár 305 km/h-ig emelkedhet az elérhető tempó.
Ahogy ebben a kategóriában már természetes, az RS6 Avantba és az RS7-be is nyolcfokozatú automata váltó kerül Quattro hajtással, amely alaphelyzetben a nyomaték 60%-át osztja a hátsó kerekekre. Emellett extraként rendelhető hátsó differenciálmű elektronikus vezérlésű nyomatékosztással, ami tovább javíthatja az autók kanyartulajdonságait. Mindkét modellhez adaptív légrugós futómű jár, amelyet alaphelyzetben két centivel alacsonyabb hasmagasságra állítottak, mint az 560 lovas változatok esetében, és felárért változó áttételű kormánymű is kapható az autókhoz. Szintén feláras extra, de elérhető a kerámia-tárcsás fékrendszer.
Az RS6 Avant Performance 117 ezer eurós alapáron rendelhető Németországban, az RS7 Avant Performance pedig 121 700 euróért kapható.