A kémvideózásnak van egy sajátos bája. Hiába a matricák vagy az ilyen-olyan takaróelemek, egy prototípus legalább annyira kiszolgáltatott a pénzre/kattintásokra vágyó kémnek, mint pucér celebsegg a bokorban búvó paparazzinak. Egy ilyen szorult helyzetben aztán főképp, amibe ez az elő-Chiron került.
Abszurd, a faszállító és a fal szorítását miért nem váltotta némi közeli képre az álló telefonnal kamerázó YouTube-os. A prototípus így annyira nem, a szorult helyzet viszont jól látható. Az ilyenekre mondják, hogy kínos, egy csúcsmodellnek különösen kellemetlen így kezdeni a pályafutását a világ előtt. Az alany nem mellesleg nem csak a csúcs-Bugatti, de a csúcs-sportautó is lenne, miután a visszavennék vele a leggyorsabb közúti jármű címét a Hennessy-től.
Az autóról annyit tudni, hogy Chironnak hívják majd. Nevét Louis Chiron monacói autóversenyző után kapta, aki a harmincas években több grand prix-győzelmet szerzett a Bugattinak. Az 1999-es 18/3 Chiron nevű tanulmány-Bugattihoz nem lesz köze, a Veyronhoz ellenben annál inkább. A továbbfejlesztett, jó eséllyel villanyturbósított W16-osát kapja majd. 2017-re várható az 500 darabosra limitált széria.