Ez az autó egyelőre persze nem létezik, a modern Volvo 66-os Theophilus Chin agyszüleménye, de ez a képeken alig érhető tetten.
A formán persze felismerhető, hogy a virtuáltuner a Škoda Fabiára húzta rá a Volvo XC90 stílusjegyeit. De részint a svédek aktuális formanyelvének már-már fantáziátlan egyszerűsége, részben az aktuális divatba talán túlzottan is belesimuló Fabia lehet az oka, hogy minden szinte tökéletesen összejön. Még azt is megkockáztatnánk, hogy ha ez az autó ebben a formában kerülne gyártásba, a formatervétől akár sikeres is lehetne.
A Volvónak tulajdonképp lenne is lehetősége kisautót készíteni, hisz épp most fejlesztenek egy padlólemezt kisebb modellek számára. Erre épül majd a jelenlegi V40 utódja, de valószínűleg kisebb modellek alapjának is használható lesz a CMA fantázianevű, rugalmasan változtatható méretű platform. A kérdés nem is a lehetőség, hanem a szándék: egy kisebb prémiummodell olyan vetélytársakkal találná szemben magát, mint a Mini vagy az Audi A1-es, és nem tudni, hogy a svédek vállalják-e egy ilyen lépés anyagi kockázatát.
A 66-os típus volt eddig az egyetlen kisautó a cég történetében, amelyet a DAF felvásárlásával örökölt meg a cég. Az eredetileg DAF 66-ként bemutatott modellt a Volvo ugyan a nevére vette, de 1980-ban utód nélkül szüntették be a gyártását – azóta alsó középkategóriásnál kisebb Volvo nem készült.