Október közepén leplezték le a Fiat Toro típust, de a fura, önhordó karosszériás pickup megmarad dél-amerikai furcsaságnak. A világ többi részén egy másik, méretben hasonló típussal, a Fiat Fullbackkel bővítik a kínálatot, egy újabb vendégművésszel, amelyre – mondjuk a Fiat Freemonthoz, vagy a Lancia Voyagerhez hasonlóan – a Fiatnál csak hűtőmaszkot és új első lámpákat terveztek.
A Fullback nem más, mint a Mitsubishi L200 átnevezve és átcímkézve, amiből nem is csinálnak titkot a Fiatnál. A megállapodást már évekkel ezelőtt aláírták, és ma Dubajban le is leplezték az eredményt. A japán eredetit persze nemigen tervezhették át, hisz a típusnak ugyanazokon a gépeken kell készülnie Thaiföldön, amelyeken az L200-ast gyártják, így az összeszerelés végfázisában felkerülő elemeken – a hűtőrácson, lökhárítón, fényszórókon – kívül mást nem is változtattak.
A motor is a Mitsubishié, a japánok legújabb, 2,4 literes, könnyűfém blokkos négyhengeres turbódízelének 150 és 180 lóerős változatát építik a Fullback orrába, hatfokozatú kézi, vagy ötsebességes automata váltóval és hátsó- vagy összkerék-hajtással. Európába 2016-ban érkezik a Fiat újdonsága.
Furcsának tűnhet, hogy a Fiat nem a brazil részlege által gyártott, önhordó karosszériás Torót forgalmazza a világnak ezen a részén, de erre nyilván jó okuk van. Alighanem drágább lett volna az európai és közel-keleti piacokon a típusengedély megszerzése a Toro számára, mint átvenni egy olyan típust, amely már eleve minden engedéllyel rendelkezik. A Fiat ugyanis nemigen várhat komoly eladásokat Európában, ahol a kategória legnépszerűbb modelljéből, a Toyota Hiluxból is csupán 24 ezer példány fogy éves szinten.