Bár a Hyundai-Kia páros most a Genesis luxusmárka megalapítására koncentrál elsősorban, úgy tűnik, a Kia drágább modelljeinek is igyekeznek helyet találni a kínálatban.
Ma is probléma a koreai gyártónál, hogy a két márka kínálata stílusban nem különül el elég élesen egymástól. Ám most úgy néz ki, a Kia nagyobb modelljeire osztják a sportosabb stílust, míg a Hyundai viszi tovább a konzervatívabb vonalat. Erre utal legalábbis az a néhány vázlat, amelyet a jövőre bemutatkozó Kia Cadenzáról mutattak. Egy efféle rajz persze számos túlzó részletet tartalmaz – a szériamodellnek nyilván kisebb kerekei lesznek, és magasabb tetővonala – de az azért látható, hogy a Kia tervezői az Audi A5-A7 jellegű, kupétetős fazon felé mozdulnak el. Úgy tűnik, kitaláltak egy új hűtőmaszk-fazont is, vaskosabb krómkerettel és a jelenleg használt tigrisszáj-vonal egy jóval visszafogottabb változatával.
A Cadenza a legnagyobb Kia, amely még fronthajtással készül, így műszaki szempontból szoros rokonságban áll az egy számmal kisebb Optimával. Az elsődleges piacok Észak-Amerikában és a Távol-Keleten találhatók – Európába nem is hozzák – ennek megfelelően nagy négy- és hathengeres benzines szívómotorokkal, illetve 8 fokozatú automata váltóval készül majd. Az európai bemutató legnagyobb akadálya az, hogy a Cadenza nem igazi luxusmodell, és ekkora, nem prémium-kategóriás személyautókat lényegében lehetetlen eladni a kontinensen. Így a Hyundai csoport ebben a méretkategóriában legközelebb várhatóan a Genesis G80-assal próbálkozik majd Európában.