Az önmagában még nem jelent sokat, hogy egy gyártó levédet egy típusjelzést – számtalanszor előfordul, hogy aztán nem használják fel – de azért nem nehéz elképzelni, hogy mit forgalmazhatnának a svédek C40 és C60 néven.
Korábban két C modell szerepelt a kínálatban: a C70 kétajtós, sportos modellt jelölt – előbb kupét és vászontetős kabriót, majd egy összecsukható keménytetős kétajtóst kínáltak ezen a néven – a C30 viszont az S40/V50 család legrövidebb, háromajtós változata volt. Azaz a Volvónál a C nem jelent sokkal többet, mint hogy az adott modellnek két oldalajtaja van. Ilyen autót most egyáltalán nem készít a Volvo, de két éve mutattak egy elegáns kupé-tanulmányt, a Coupé Conceptet, amelyről azt mondták, talán lesz belőle szériamodell, ha az eladások nagyját adó típusok leváltásával végeztek. A méretei alapján ez lehetne a C60, míg a C40 a C30-ashoz hasonló fazonú kompakt háromajtóst jelölhet, amelyet a kisebbik CMA padlólemezre építhetnek.
Mindez persze csak spekuláció, még ha bizonyos szempontból logikus is, hisz a Volvo jelenleg elég messze áll attól, hogy rétegmodellekre költhessen. Még le kell váltaniuk az S80-V70, az S60-V60, az XC60 és a V40 modelleket, ami egy-két évig még biztosan lefoglalja a Volvo minden fejlesztési kapacitását. A védjegy-bejegyzés ráadásul nem kötelezi semmire a Volvót: az 1990-es években például lefoglalták a C90 típusjelzést is – talán akkor volt is mögötte valamiféle terv – de végül nem használták semmire.