A 25 nemzetközi újságíróból álló zsűrinek idén nem lehetett könnyű dolga, ugyanis nagyon szoros lett a végeredmény. Az Iveco Eurocargo 101 pontot kapott. A második, az építőipari Renault, azaz a C/K széria, pedig 98 pontot zsebelt be. Míg a harmadiknak, a Törökországban gyártott, Ford Cargónak 92 pontot sikerült begyűjtenie.
Az új Eurocargo kívülről csak a Dailyhez igazított homlokfalban különbözik az elődtől, amit a zsűritagok nem is tartottak túl izgalmasnak, ezért inkább a kevésbé látható tulajdonságokat pontozták. Fontos szempont volt, hogy az új négy és hathengeres Fiat Powertrain (FPT) motorokkal és az új ZF sebességváltóval 7-9 százalék üzemanyag megtakarítást értek el a konkurensekhez képest. Valamint az sem elhanyagolható tény, hogy az Eurocargo, a környezetbarátnak mondható, CNG hajtással is rendelhető, ami szintén hozott néhány pontot a zsűritől a konyhára.
Tetszett az újságíróknak, a javított ergonómiájú sofőrkörnyezet és a teljesen új multifunkciós iroda is. Ez utóbbi egy központi konzolból áll, amire vezeték nélkül csatlakoztathatók, a mobiltelefonok, tabletek, laptopok és navigációs rendszerek is. Ez egy Drivelinc nevű, érintőképernyős egységben válik láthatóvá a műszerfal közepén.
Az új Eurocargót főként a városi áruterítésre ajánlja a gyártó, így 7,5, 12, 18 és 22 tonnás változatokban érhető el.