Szintet lépne a GT-R-rel a Nissan. Nem a saját műfajában - a 600 lóerős Nismo már most is elég erős - inkább prémiumságban. Igényesebb ügyfelekre nyitna Tamura Hirosi, a GT-R program vezetője.
Tamura a Top Gearnek nyilatkozott nemrég, ott ismertette szándékukat, egy GT-R-t, ami nem csak menő, de igazi prémium is. A kijelentés több okból is érdekes, de leginkább azért, mert a 3,8 literes, ikerturbós V6-ossal szerelt GT-R vállaltan nem erről szól, ahogyan elődje, a Skyline GT-R sem a vasalt inges ügyfeleket célozta.
Valószínű arról van szó, hogy még mindig elég húzónév a GT-R, és van még rajta elég le nem húzott bőr. Pedig az Egoist kiadással már egyszer megpróbálták ezt. Tamura szerint valami affélét várhatunk tőlük most is, de most nem személyre szabott példányokról lesz szó. Az Egoist közel százféle választható belső térrel, csúcsminőségű bőrözéssel készült, aminek vezetőülését és Bose hangrendszerét a sofőr adottságaira szabták. Az árban nem volt határ, és a Nissan szinte bármit legyártott benne az ügyfélnek, amit megfizetett. Na, ha sikerült jól kihámozni a programvezető kijelentéseit, amire most készülnek az valami hasonló lesz, de általános kiadásban, nem személyre szabottan.
Adja magát a kérdés, hogy miért a 2007 óta piacon lévő GT-R-rel tervezgetnek még, amikor már ideje lenne elkezdeni munkálkodni a következő generáción. Tamura azt mondja, egyelőre az aktuális modell van a középpontban, ezzel vannak további terveik, most éppen az, hogy levadásznak néhány prémiumra vágyó vevőt.