A nagy újításokhoz bátornak kell lenni, és a Nissant dicséret illeti bátorságáért. Olyan autóval álltak rajthoz az idei Le Mans-i 24 óráson, amelyhez hasonlóval se próbálkozott eddig senki. A verseny számukra katasztrofálisan végződött, és most azt is belátták, reménytelen az egész koncepció.
Sokan persze már kezdettől fogva látták, hogy egy orrmotoros, a KERS-rendszert leszámítva elsőkerék-hajtású autóval nem lehet értékelhető eredményt elérni az LMP1-es kategóriában, de sok briliáns újításról állították már ezt a konzervatív szkeptikusok. A Nissan GT-R LM Nismo esetében viszont igazuk volt, és utólag az a feltételezés, hogy a tacskószerűen nyúlánk versenyautó a Száguldó Pélónak becézett Deltawing marketingsikereit szerette volna megismételni, valószínűtlennek tűnik.
A Le Mans-i lebőgés után a Nissan és a versenyprogram vezetője, Darren Cox útjai elváltak, de a GT-R LM Nismót tovább tesztelték. Igaz, első terveikkel ellentétben a WEC sorozat többi hosszú távú versenyéből is kiiratkoztak idén, de továbbra is tartották magukat az állításhoz, hogy jövőre újra ott lesznek Le Mans-ban. Hogy mégsem így lesz, azt egy rövid közleményben hozták most nyilvánosságra, fő indokként felhozva, hogy „a GT-R LM Nismo program várhatóan nem fogja teljesíteni a céljait”. A Tacskó pályafutása itt véget ér, a Nissan pedig megmarad motorbeszállítónak az LMP3-as kategóriában.