Miközben a Honda eléggé gátlástalanul kísérletezett mindenféle különös formatervekkel az elmúlt évek során, az Acuránál kellemesen semmilyen, Hondás mércével legalábbis konzervatívnak tűnő modelleket kínáltak. Ám ennek most vége lehet: úgy néz ki, őrült gyémántcsiszolók vették át az uralmat a cégnél.
A Precision nevű tanulmány legalábbis erre utal. Az 5,18 méteres kupé-forma tanulmányt biztosan sokan megbámulják a Detroit Motor Show-n, de inkább azért, mert ilyesmivel még soha nem találkoztak. Az Acura kaliformiai formatervező stúdiójában megálmodott jármű rombusz-forma, közel síklemezek határolta orrával, az oldalán sorakozó élekkel és LED-soros, szinte alig láthatóan alacsony lámpáival elég meglepő jelenség. Ráadásul a magassága csupán 1,32 méter, ami leginkább sportkocsikra jellemző érték, a tengelytávja viszont a legnagyobb luxusautókra jellemző módon 3,1 méteres.
Az adatok alapján az autó nem tűnik igazán jól használhatónak, de ezt nyilván nem is kéri számon senki: egyértelmű, hogy a cél a tervezők új ötleteinek bemutatása volt, és erre kiválóan alkalmas is a Precision. Az viszont nem egyértelmű, hogy az ötlethalmazból mit tartanak majd meg, mire a luxus-Hondák következő generációja megjelenik. És ez az, amit nem feltétlenül éreztek a Hondánál az elmúlt években.