Nem hittük volna, hogy eljön ez a pillanat, de a 7-es BMW-re is felkerült az M betű, igaz, nem egészen úgy, ahogy korábban sokan elképzelték. M7-es még mindig nincs a BMW kínálatában, de M760i xDrive néven mégis készül valami óriási és nagyon gyors.
A típusjelzésből az derül ki, hogy ez a puha M-es sorozat egy újabb tagja, bár a kétturbós, 6,6 literes V12-es motor 600 lóereje és 800 Nm-es csúcsnyomatéka nem tűnik puhának. Az óriás-sportszedán sportkocsikat megszégyenítő dinamikát kínál: a százas tempót 3,9 másodperc alatt érheti el, és bár alaphelyzetben ennek is 250 km/h-ra korlátozzák a végsebességét, ez a feláras M Driver csomaggal 305 km/h-ra növelhető. A sors különös fricskája, hogy a 250 km/h-s elektronikus korlátot épp a BMW terjesztette el, épp a 7-es sorozattal: először az 1986-ban bemutatott 750i-n (a megszállottak kedvéért, az E32-esen) használták, azzal a szöveggel, hogy nem bírnának nagyobb sebességet a gumiabroncsok, miközben az autó elég erős, hogy elérje a 300 km/h-t. Úgy tűnik azonban, hogy már ők is csak egy újabb lehúzásnak használják az elektronikus korlátozást, a gumik simán bírják a háromszázat.
Az M760i xDrive-ba, ahogy a neve alapján sejthető is, összkerék-hajtás kerül, és ahogy manapság már a legkisebb BMW-kbe is, nyolcfokozatú Steptronic automata váltó, abból is egy sportosabbra programozott kivitel. Az M-es hetest nem lesz nehéz megkülönböztetni a gyengébb változatoktól, részben a nagyobb első légbeömlők, részben a 20 hüvelykes felnik árulják el, mivel van dolgunk, akkor is, ha a tulajdonos jelvények nélkül rendelte saját autóját. Ha nem, akkor persze több helyen is felbukkannak a háromszín-csíkor M betűk az autón, és a kékre festett féknyergek is csak ezen a változaton találhatók meg.
A BMW a Genfi Autószalonon mutatja be a közönségnek a legerősebb és legsportosabb hetest, amely meglepő módon valamivel gyorsabb az amúgy nagyobb teljesítményű Mercedes S65 AMG-nél.