A stílusváltás az elődhöz képest elég drasztikus: célszerűség helyett inkább sportosságot sugároz az új óriás-kombi, bár nem kételkedünk benne, hogy a csomagtere így is bőséges lesz.
A Volvo stílusa az elmúlt két évtizedben rengeteget változott, a hasábformát felváltották a kerekded idomok, de egy dolog eddig minden Volvo kombiban közös volt: a közel függőleges hátfal. Ám úgy néz ki, ezen is változtatnak az új stílus bevezetésével: az új V90 hátsó ablaka már erősen döntött, ami sokkal dinamikusabbá teszi a formát, viszont valószínű, hogy ront majd a csomagtér használhatóságán olyan esetekben, amikor valaki a tetőig pakolná csomagokkal. Szintén új részlet a hátsó tetőoszlopról a hátsó ajtóra kanyarodó hátsó lámpa-rendszer – más Volvókon ezzel a megoldással eddig még nem találkoztunk.
Műszaki szempontból természetesen nem lehet érdemi különbség az S90-eshez képest – a futómű hangolásával nyilván utána mennek az eltérő súlyelosztásnak – a viszont az SPA platform és a kétliteres turbós egyen-motorok biztosan nem változnak.
Az új V90 premierjét március első napjaiban tartják a Genfi Autószalonon – ott az olyan, még hiányzó adatokat is megtudhatjuk, mint hogy mekkora a hely az új kombi csomagterében.