A típusjelzés megtévesztő: azt hihetnénk, hogy az LC 500 és az LC 500h között nincs nagy teljesítménybeli eltérés, de mint most kiderült, ez nem egészen így van. A Genfben bemutatkozó hibrid sportkupéba a 467 lóerős V8-as helyére egy 300 lovas hathengeres és egy 60 lóerős villanymotor kerül.
Nem mintha ennyi kevés lenne – messze ez a legdurvább hibrid a Toyota kínálatában, de a benzines változathoz képest mondhatni csalódást keltő. A benzinmotor 3,5 literes V6-os, valószínűleg annak a motornak a közeli rokona, amelyet manapság szinte az összes hosszmotoros Lexusba beépítenek, csak itt vagy tíz lóerővel gyengébb – ennek segít be a 60 lóerős villanymotor. A rendszer összteljesítménye 360 lóerő, legalábbis amíg a Li-ion akkumulátorban van elég töltés – utána viszont marad a benzinmotor 300 lóereje. Szerencsére legalább az akkucsomag nem jelent túl nagy többlettömeget: 50 kilogrammot nyom, azaz az autó a kisebb benzinmotor miatt nem lehet sokkal nehezebb, mint a nyolchengeres benzinmotoros változat, amelyet Észak-Amerikában mutatott be a Lexus.
Pontos dinamikai adatokat egyelőre nem közölt a Toyota, csak annyit, hogy a gyorsulás 100 km/h-ra 5 másodpercen belül lesz, persze ha épp az összes teljesítmény mozgósítható. Azt egyelőre nem tudni, hogy Európában az LC mindkét változata elérhető lesz-e, vagy csak a hibrid. Ez utóbbi nyilván nem rontaná a gyártó szén-dioxid-kibocsátási átlagát, viszont minimum kérdéses, hogy sportkocsinak lesz-e olyan jó, mint az erősebbik, benzines kivitel.
A gyáriak mindenesetre élvezetes vezethetőséget ígérnek, és végső soron 300 lóerő sem kevés – ha mondjuk LC 350h-ként árulnák, ami kevésbé lenne megtévesztő, nem is szólnánk semmit.