Az Arash Motor Company rég nem hallatott magáról. Legutóbb 2008-ban mutattak be egy sportkocsit. Az AF10 igen szoros rokonságot mutatott a Ferrari Enzóval, motorját azonban egy Corvette-től kölcsönözte. Most újra bejelentkeztek, és úgy tűnik, az elmúlt éveket nem láblógatással töltötték.
Az idők során ugyanis összeállítottak egy brutális erejű hibridhajtást. Az alapot egy 6,2 literes V8-as adja, amelyből már önmagában is kiszuszakoltak 900 lóerőt és 1200 newtonmétert. Ehhez társul még négy villanymotor, amelyeknek 1180 lóerő az összteljesítménye, 1080 newtonméter a nyomatéka. A rendszer összességében 2080 lóerőre és 2280 Nm-re képes a gyáriak szerint. Váltóból hatgangos kézit vagy automatát is választhatunk.
Ezzel a konfigurációval a 0-100 km/h-s sprint időszükséglete három másodperc alatti, bár pontos adatot nem hoztak nyilvánosságra. A végsebesség 323 km/h körül alakul. Az autó tömegéről egyelőre nincsenek adatok. A katalógusban szereplő számok azt mutatják, hogy a Koenigsegg One:1-nél is durvább lesz a brit sportkocsi, bár menettulajdonságokban úgy tűnik, nem lesz trónfosztás.
Az AF10 mellett egy visszafogottabb változattal is készül az Arash. Az AF8 érdekes módon nagyobb, hétliteres V8-ast kap, azonban ott 550 lóerővel és 645 newtonméterrel is megelégszenek. Mindkét modellt a márciusi Genfi Autószalonon mutatják meg a nagyközönségnek. Míg az AF8 nagyjából 350 ezer fontba, azaz 140 millió forintba kerül majd, addig az AF10-ért rendesen felextrázva akár 1,2 millió fontot (majd félmilliárd forintot) is elkérnek.
Végül pedig hallgassunk egy kis Arasht: