Látványos sportkocsit mutat a DS
Nem tudni, lesz-e sorozatgyártmány az E-Tense tanulmányból, de az biztos, hogy jól mutat majd a Genfi Autószalon DS standjának közepén. Az elektromos sportkocsi mellé ráadásul igazán jól hangzó számokat írtak a gyáriak.

A DS tervezőgárdája egy kétajtós sportkocsitanulmányt készített, amely igazán látványos, de valahogy mégsem elég eredeti. Az óriási hűtőrács és az oldalablakok mögötti műanyag betét láttán azonnal az Audi R8-as ugrik be, bár a részletek alapján egyértelmű, hogy a két autónak nincs sok köze egymáshoz. Az E-Tense-en egyébként a jellegzetesebb részleteket érdemes megfigyelni – amilyen az autó orrán és tetején végighúzódó borda – hisz míg az autó aligha ér el a gyártásig, ezek némelyike megjelenhet a jövőbeli DS szériamodelleken. A középmotoros sportkocsikat idéző forma kissé megtévesztő, hisz az E-Tense tisztán elektromos hajtású, a villanymotor pedig nem foglal annyi helyet, hogy beleszóljon az autó arányaiba – valószínűleg inkább a sportos hangulat kedvéért lett ilyen a gép.
A rengeteg légbeömlő szintén stilisztikai bravúroskodásnak tűnik, bár a gyáriak szerint a villanymotor, amely az autót hajtja, 402 lóerős, és a nagyméretű Li-ion akkumulátoroknak is szüksége lehet a hűtésre, ha épp nagy áramot adnak le. Márpedig a 360 km-es városi, és 310 km-es általános hatótávolság, illetve a 4,2 másodperces gyorsulási idő 100 km/h-ra és a 250 km/h-s végsebesség-adat azt sejtteti, hogy jó nagy akkumulátor van az autóban, amely jó nagy áram leadására képes.
A 4,72 méter hosszú és 2,08 méter széles, de csupán 1,29 méter magas tanulmányt élőben a Genfi Autószalonon lehet majd megcsodálni, ám valószínű, hogy a DS ennél célszerűbb modellekkel kezdi el kínálata bővítését. Úgy hallani, a Citroënekből jelvénycserével előállított DS 3-as, 4-es és 5-ös után az első önálló DS modellek városi terepjáró-féleségek lehetnek, amelyekkel a márka kiszolgálhatja napjaink legdominánsabb autóipari divathullámát.
Az istennők a fejükre estek?
Mostantól a Citroënnek is van Audija (Lexusa, Infinitije), amit úgy hívnak: DS. Lehet komplett márkát építeni egyetlen belterjes poénra?

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Mesés off-roadert épített egy amerikai cég az első Lotus Elise-ből
Nyugodtan odatennénk a Porsche 911 Dakar vagy a Lamborghini Huracan Sterrato mellé.
- Technika
Két hét után tréleren, de Csabi szereti a Model 3-atMűhelyPRN: Tesla Model 3 Long Range – 2019.
A Model 3 a használt villanyautók egyik legjobb ár/érték arányú választása, hibái viszont lehetnek, amikre lehet költeni a pénzt. Guru az adásban!
- Tesztek
Vagány, molett macskaMenetpróba: Ford Puma Gen-E – 2025.
Az elektromos Puma papíron baromi ígéretes tárgy, de tényleg ott van benne a Ford legendás fűszerezése?
- Hírek
Kamion és autó ütközött frontálisan az M0-son
A baleset Törökbálint közelében történt.
- Nepperűző
Húsz év után cserélnénk családi Volkswagent, de mire?
Ezúttal is hosszú távra tervezünk, 4-4,5 millió forint a keret.
- Hírek
A McLaren is harcba száll a Le Mans-i 24 órás megnyeréséért
Továbbra is hatalmas siker a Hypercar széria.
- Hírek
Végsebességet tesztelhetett egy félcédulás a 21-es főúton
Vagy a megengedett sebesség kétszeresét próbálta elérni.
- Hírek
Majdnem tömegszerencsétlenségbe torkollott egy idős ember rosszulléte
Csoda, hogy senki sem sérült meg.
- Közélet
Ti kértétek, kipróbáltuk: Renault Scenic 370 000-ért 😱😱😱 - Murvaélet Extra
Ezt az autót ti kértétek, úgyhogy visszamentünk és leteszteltük.
- Hírek
Újabb tanulmány jósol milliós áremelkedést az USA autópiacán
Ezúttal a Goldman Sachs készült el a saját előrejelzésével, ami 2000 és 4000 dollár közötti drágulást feltételez.
- Hírek
Kipróbálnák a távvezérelt közlekedési lámpákat és megemelnék a sebességhatárokat Floridában
Gyorsabban mehetnének az amerikai államban az autósok.
- Belsőség
340 milliárd forint nyomában
A milliárdos kár is le van tojva, csak az ego ne sérüljön.
- Gumidoktor
Elcseszte a gumis a forgásirányt, lehet belőle szálszakadás?
Négy új gumi közül egyet rosszul szereltek fel, de mentem már vele párezer kilométert. Sérülhetett a gumi?
- Hírek
Ez már az új Hyundai Ioniq modell lehet
Lehet, hogy az Ioniq 4, de lehet, hogy nem.
- Tesztek
Becserkésztük az új KIA EV3-at!
Megérkezett egy újabb fontosnak vélt modell a pukkadásig duzzadt elektromos autó piacon. Külsőre is kellőképpen érdekes ahhoz a KIA EV3, hogy részletesebben is foglalkozzunk vele, mégis talán használat közben derül fény az igazi értékeire.
- Tesztek
Elém forró aszfaltot öntsetek!Teszt: Kia EV6 e228 RWD GT-Line - 2025.
Ha tetszik az EV6 új arca, és a megnövelt akkukapacitással is elégedett vagy, már csak egyvalamire fogsz vágyni: tükörsima utakra.
- Hírek
A BYD lényegében megoldotta a villanyautózás utolsó problémáját
Öt perc alatt 400 kilométer elég lesz?
- Hírek
Három jármű ütközött az Üllői úton, az utat lezárták
A fővárosi hivatásos tűzoltók áramtalanítják a járműveket, aki teheti, kerüljön.
- Hírek
Menőbb külsővel és sok apró finomítással támad a 2025-ös Toyota GR Yaris
A mérnökök elsősorban az aerodinamikán és a vezethetőségen dolgoztak, de a váltót is finomhangolták.
- Hírek
Kihajítják a négyhengerest a C 63 AMG-ből
Egészen más hajtáslánc várható, de nem biztos, hogy olyan, amire a vevők vágynak.
- Hírek
Fontos mérföldkövet ért el a Tesla akkumulátorgyártásban
Sikerült olcsóbbá tenniük az előállítást.
- Hírek
Egy férfi fűnyíróval, a másik pedig lovaskocsival ment az autópályára
A szomszédban is vannak furcsa sofőrök.
- Hírek
Öt új helyszínre telepítenek traffiboxokat Budapesten
Az önkormányzat célja, hogy 2030-rafelére csökkentse a halálos közlekedési balesetek számát
